Noul sezon din Superliga va începe în curând, iar meciuri tari se vor juca încă din primele etape. În runda a doua este programat derby-ul dintre Rapid și FCSB. Spre surprinderea lui Mihai Stoica, meciul se va juca pe noul stadion din Giulești. Totuși, managerul roș-albaștrilor nu este deranjat de această alegere.
Startul noului sezon din Superliga este aproape, iar echipele au intrat în linie dreaptă cu pregătirile. Încă din primele etape, fanii vor avea parte de câteva meciuri tari.
În etapa a doua este programat derby-ul Rapid – FCSB. În mod suprinzător, marele meci se va juca pe noul stadion Giulești și nu pe Arena Națională, cum era de așteptat. Astfel, acesta va fi primul derby pe care îl va găzdui noua arenă.
Decizia conducerii clubului Rapid de a juca derby-ul cu FCSB pe noul stadion Giulești l-a luat prin surprindere pe Mihai Stoica. Managerul roș-albaștrilor a admis că nu este deranjat de acest lucru, din contră, pe stadionul Giulești având multe amintiri plăcute.
Am fost informați că vom juca pe Giulești, cu Rapid, deși eram convins că jucăm pe Arena Națională. Ne și gândeam că noi nu prindem să jucăm pe noul Giulești. N-am niciun fel de problemă. E o vizită frumoasă, ne leagă amintiri plăcute de acest loc”, a declarat Mihai Stoica la Orange Sport.
Ultimul derby Rapid – FCSB care s-a jucat în Giulești a fost cel din 26 iulie 2014. Formația roș-albastră s-a impus atunci cu scorul de 3-1.
După ce compania de asigurări City Insurance și-a declarat falimentul în toamna anului trecut, FCSB a rămas fără sponsor principal. După 9 luni în care nu a mai avut niciun partener, formația roș-albastră a reușit să rezolve această problemă.
Chiar dacă nu a făcut transferuri spectaculoase ca în alți ani, FCSB a reușit să dea o lovitură financiară importantă în această vară. Conform Gsp.ro, echipa lui Gigi Becali va avea un nou sponsor principal din sezonul 2022/2023 din Superliga. Astfel, logo-ul casei de pariuri Betano va fi inscripționat pe partea din față a tricourilor roș-albaștrilor. Compania era sponsor secundar al lui FCSB, numele său fiind inscripționat până acum pe spatele tricourilor de joc.
FCSB și Betano au ajuns la un acord încă din toamna trecută, dar parteneriatul nu a putut să se concretizeze din cauza regulamentelor FRF. Conform acestora, un sponsor nu are voie să încheie parteneriate cu două echipe în același timp, Betano fiind sponsorul Universității Craiova la acel moment.
Gigi Becali dezvăluia toamna trecută că FCSB va primi nu mai puțin de 1,5 milioane de euro pe an din partea celor de la Betano. Ca sponsor secundar, compania le oferea până acum roș-albaștrilor suma de 800.000 de euro anual. Astfel, echipa lui Gigi Becali se va alege cu bani mai mulți decât de pe urma colaborării cu City Insurance, care plătea 800.000 de euro net. La această sumă se mai puteau adăuga anumite bonusuri: 200.000 de euro pentru titlul de campioană, 100.000 euro pentru Cupa României, 300.000 de euro pentru calificarea în grupele Champions League și 200.000 de euro pentru Europa League.