Simona Halep a primit un cadou de 100 de mii de euro la Cluj. Mai mult, aceasta a semnat un nou contract important de imagine. Campioana României știe să facă spectacol și în afara terenului de tenis.
Simona Halep și Patrick Mouratoglou s-au prezentat împreună la Cluj și au participat la un meci demonstrativ în cadrul Sports Festival. Evenimentul marchează, printre altele, retragerile din activitate ale lui Horia Tecău și Adrian Mutu.
Însă, campioana României a mai avut parte de un moment special la Cluj. În cadrul unei conferințe de presă, Simona Halep a semnat un nou contract de imagine. Este vorba despre BMW, companie pe care o mai reprezintă și Gică Hagi.
Mă bucur mult să fiu alături de idolul meu, Gheorghe Hagi. Încerc toate mașinile pentru că sunt pasionată de automobile și îmi place să le conduc”, a mai spus Halep.
Astfel, Simona Halep s-a ales cu ultimul model BMW electric în valoare de 100.000 de euro. Mai mult, în următorii doi ani, jucătoarea de tenis o să se bucure de cele mai noi modele ale Automobile Bavaria Group, cea mai mare rețea de dealeri BMW din Europa Centrală şi de Sud-Est, cu 12 dealeri autorizați BMW în România.
Vezi această postare pe Instagram
Este cunoscută pasiunea Simonei Halep pentru mașini puternice, drept dovadă că deține adevărate bijuterii în garaj. Întrebată cum este la volan, campioana României a glumit cu zâmbetul pe buze:
Cum sunt la volan? Exact ca pe terenul de tenis! Ca să fac un rezumat, sunt fix ca pe teren. Și înțelegi tu (râde)”
Michael Schmidt, președinte și fondator Automobile Bavaria Group, și-a exprimat și el încântarea în legătură cu noul contract de imagine:
Suntem onorați de parteneriatul cu un sportiv excepțional așa cum este Simona. Colaborarea noastră a venit firesc, deoarece ne bazăm performanțele pe aceleași valori: muncă, perseverență și pasiune. În afaceri, ca și în sport, poți să ajungi la excelență doar prin valori solide. Simona a început tenisul în România și a reușit să devină numărul 1 mondial. Și noi am construit business-ul auto pornind din Brașov, construind o rețea națională de reprezentanțe BMW, pe care am dezvoltat-o la nivel european, reușind să atingem performanța de a deveni ”Rolls-Royce Global Dealer of the Year” în 2017, același an în care Simona a ajuns în fruntea clasamentului Mondial WTA”
Vezi această postare pe Instagram