Fondatorul reţelei sociale apărute în urmă cu 19 ani a anunţat că va prelua modelul lansat de Twitter. Şi va cere utilizatorilor care îşi doresc să obţină celebra bifa albastră a autenticităţii o sumă de bani pentru activarea şi păstrarea ei.
Acesta a anunţat chiar printr-un mesaj postat în mediul virtual noile condiţii. Prin care doritorii vor putea să aibă o pagina oficială pe cele două platforme de interacţiune.
„Săptămâna aceasta începem să lansăm Meta Verified – un serviciu de abonament care vă permite să vă verificați contul cu un document de identitate guvernamental, să obțineți o insignă albastră, să beneficiați de protecție suplimentară împotriva conturilor care pretind că sunt dumneavoastră și să obțineți acces direct la asistență pentru clienți.
Această nouă caracteristică are ca scop creșterea autenticității și a securității în toate serviciile noastre. Meta Verified pornește de la 11,99 $ / lună pe web sau 14,99 $ / lună pe iOS. Vom lansa în Australia și Noua Zeelandă săptămâna aceasta și în curând și în alte țări”, a transmis Mark Zuckerberg pentru toţi cei interesaţi să fie recunoscuţi în mod oficial pe Facebook şi Instagram.
Mesajul său se adresează în special instituţiilor, companiilor şi personalităţilor publice. Care doresc să aibă o pagină oficială prin care să comunice cu cei care le urmăresc activitatea.
Necesitatea acestei bife albastre a autenticităţii a apărut ca urmare a faptului că mai multe pagini care conţin fotografii sau informaţii despre persoane cu notorietate din diferite domenii au fost create de utilizatori ai reţelelor sociale respective. Iar mulţi dintre cei care intrau pe acestea nu ştiau dacă acele conturi le aparţin celor în cauză sau nu.
Elon Musk a fost primul care a dat semnalul prin care acest serviciu urmează să fie plătit. Proprietarul Twitter a anunţat recent că preţul abonamentului va fi în general de 8 dolari. Dar vor fi şi ţări în care tariful va varia.
Cel mai bogat om de planetă a insistat că această nouă prevedere îi va ajuta pe cei care o vor accesa să aibă o afişarea prioritară a mesajelor, să posteze clipuri video mai lungi şi să se expună la „de două ori mai puţină publicitate”.
Musk a adăugat ca schimbarea va conduce la utilizarea Twitter ca „loc public” esenţial pentru democraţie, iar acest aspect va „ajuta omenirea”.