Miliardarul Ion Țiriac nu a uitat de sportul care l-a consacrat și l-a făcut cunoscut în toată lumea. Omul de afaceri deplânge situația în care a ajuns Federația de profil din România. Țiriac a condus și el acest for și crede că vina aparține statului, incapabil să ofere finanțarea necesară pentru dezvoltarea tenisului.
Miliardarul nu este mirat de situația în care se găsește Federația de Tenis, care nu poate implementa proiectele necesare pentru dezvoltarea acestui sport. Țiriac aruncă vina pe factorii de decizie din fruntea sportului care nu au oferit o finanțare adecvată.
Nu există președinte plătit, angajat, nu ai un secretar general, niște angajați, o școală de antrenori, suntem zero, la pământ. Nici până azi nu există finanțare, așa că ce pretenții să avem. Cu banii primiți, nu au nici de sare și piper în ciorbă. Noi nu putem semăna, așa că nu culegem nimic. Ultimul care a încercat ceva a fost Ilie Năstase. Pe atunci, când era președinte, s-au făcut turneele acelea ITF, dar acum nu mai avem nimic. Ar fi fost importante, dar acum nu se mai poate, a comentat Ion Țiriac, pentru Gazeta Sporturilor.
La un an după ce a cumpărat Mutua Madrid Open de la Ion Țiriac, grupul american IMG a anunțat o schimbare de imagine a turneului de tenis.
Ion Țiriac a renunțat după 12 ani la turneul de la Madrid. În tot acest timp, imaginea turneului devenise, practic, intim legată de numele miliardarului român. Noul proprietar al brandului este decis să schimbe totul din temelii. Iar primul pas a fost făcut la un an de când cel mai important turneu din Spania a intrat în portofoliul celor de la IMG.
IMG, care este o divizie a companiei Endeavor, lider global în industria de evenimente, sport, media şi fashion, a decis să meargă pe cartea schimbărilor drastice și a ruperii legăturilor cu trecutul apropiat. Amercanii au cerut schimbarea logo-ului prin care a fost identificat turneul.
„O nouă eră, un nou logo, un nou Mutua Madrid Open!”, au anunțat organizatorii, care au dezvăluit pe twitter noua imagine a competiției din capitala Spaniei. Mutua Madrid Open îi aducea românului un profit de aproximativ 30 de milioane de euro, dar Ion Țiriac a decis să vândă turneul după primul an de pandemiei.