Întâmplare inedită cu un posesor de Tesla! La nici 24 de ore de la achiziționarea unui astfel de autoturism, bărbatul s-a trezit cu o factură pentru reparații în valoare de 14.000 de dolari, scriu jurnaliștii de peste hotare. Ce s-a putut întâmpla, puteți afla în continuarea acestui articol.
Shreyansh Jain a fost posesorul unui autoturism Tesla model Y, însă la mai puțin de 24 de ore de la achiziționarea autovehiculului a avut parte de o surpriză nu prea plăcut. Mai precis, el s-a trezit cu o factură în valoare de 14.000 de dolari pentru reparații. Conform Business Insider, bărbatul a declarat pentru Reuter că o parte a sistemului de suspensie s-a rupt în timp ce circula cu noua lui mașină.
Șoferul nu era singur în autovehicul, ci însoțit de familia sa. Interesant este faptul că întâmplarea a avut loc la nici două zile de la achiziționarea mașinii electrice. Autoturismul Tesla avea doar 200 de kilometri parcurși în momentul incidentului. Atunci când anumite componente au făcut contact, Jain nu a mai reușit să mențină direcția.
Se pare că ulterior, cei de la Reuters a demarat o anchetă. În aceasta sunt citați 9 angajați Tesla, 20 de clienți, dar și câtva mii de documente interne. În urma anchetei menționate s-a constatat că Shreyansh Jain a fost doar unul dintre miile de posesori de Tesla care au întâmpinat probleme.
Reprezentanții brandului au negat public unele dintre probleme și ar fi încercat să dea vina pe proprietari, însă compania le-a luat la cunoștință și le-a tratat. Asta fără să comunice public acest lucru. În urmă cu câțiva ani, Tesla și-a desființat departamentul de comunicare și nu a oferit niciun punct de vedre cu privire la aceste situații. Totuși, în trecut, Elon Musk ar fi recunoscut că producătorul auto a întâmpinat unele probleme.
Pentru noua lui mașină, Jain a scos din buzunar în jur de 55.000 de euro, însă autovehiculul s-a stricat foarte repede. Potrivit Reuters, după ce bărbatul a ajuns cu mașina la service Tesla, un angajat i-a spus inițial că ”nu s-a găsit nicio dovadă a unei daune externe”. Prin urmare, Shreyansh Jain a presupus că producătorul va achita reparația.
Mare a fost surprinderea lui atunci când a aflat că el este cel care trebuie să achite factura în valoare de 14.000 de dolari. Asta după ce a primit o informare de la Tesla precum că problema a fost rezultatul unei daune ”anterioare”.