Înalta Curte de Casație și Justiție a admis recursul în casație făcut de avocații lui Iorgulescu Jr. Dosarul va fi acum retrimis la Curtea de Apel Bucureșt pentru a fi rejudecat.
Cel puțin pentru moment, Mario scapă de condamanrea la 13 ani și 8 luni de închisoare. În 2019, beat și drogat la volan, fiul președintelui LPF a ucis un bărbat. Și el lovit în accidentul de mașină, Mario a fost dus la Spitalul Elias, apoi mutat în Italia. Aici ar fi rămas internat până în luna octombrie, când a ajuns într-un centru de reabilitare psihiatrică.
Procurorii Parchetului de pe Lângă Tribunalul București au cerut în august 2020 trimiterea în judecată a lui Mario Iorgulescu sub acuzațiile de omor și conducere a unui autoturism sub influența alcoolului sau a altor substanțe. Mario Iorgulescu nu a putut fi extrădat din Italia. Autoritățile au motivat condiția sa medicală.
„La data de 08.09.2019, pe fondul unei crize de gelozie şi într-o stare de furie, având o alcoolemie de 1,96 g/l şi fiind sub influenţa cocainei, intenţionând să se deplaseze din sat Gulia, com. Tărtăşeşti, spre un club din Parcul Herăstrău, mun. Bucureşti, inculpatul Iorgulescu Gino-Mario a condus autoturismul marca Aston Martin model DBS cu o viteză ce depăşea cu mult viteza legală de 60 km/h în localitate, pătrunzând pe culoarea roşie a semaforului cu viteza de 145 km/h în intersecţia dintre Şos. Chitilei şi str. Teodor Neagoe, accelerând până la 162 de km/h în momentul în care a trecut de un alt vehicul care circula cu viteză redusă pe banda I, urcând vehiculul cu partea stângă pe un scuar, apăsând la maximum pedala de acceleraţie la un vehicul echipat cu un motor ce dezvoltă 700 de cai putere, pătrunzând pe contrasens şi intrând în coliziune frontală, la ora 03:02:39, la viteza de 143 km/h, cu autoturismul marca Audi, condus de victima V.D.A., care a decedat pe loc, toate acestea în condiţiile în care, din momentul în care a pătruns în intersecţie pe culoarea roşie a semaforului, inculpatul nu a acţionat frâna, iar în momentul coliziunii pedala de acceleraţie era apăsată la maximum.
Procedând în acest mod, inculpatul a fost indiferent faţă de urmările acţiunilor sale, pe care le-a prevăzut şi acceptat, punând în pericol participanţii la trafic, lăsând producerea sau evitarea unei coliziuni pe seama hazardului şi astfel ucigând-o pe victimă cu intenţie indirectă”.