Visul suporterilor dinamoviști prinde din ce în ce mai mult contur. Marți, 26 iulie, s-a mai făcut un pas important în ceea ce privește construirea noii arene din „Groapă”, conform celor de la Noul Stadion „Dinamo”.
Astfel, ieri s-a încheiat perioada de ofertare deschisă de către CNI în Sistemul Electronic de Achiziții Publice cu privire la contractul pentru prestarea serviciilor de elaborare studii de specialitate, fezabilitate, arhitectură și proiectare-design a viitoare arene din „Ștefan cel Mare”.
Există interes mare din partea firmelor pentru noul stadion „Dinamo”. Șase companii au depus oferte. Toate acestea au fost implicate, în ultimii ani, în construirea arenelor din Craiova, Cluj sau București. Costul estimat de CNI pentru întocmirea acestor studii și proiecte este de 1.020.337 RON.
În perioada următoare, comisia de atribuire a CNI va trece la:
Într-un interviu acordat Playsport.ro în urmă cu o lună, Adrian Cefalan, Directorul de Implementare Investiții CNI, a oferit detalii legate de viitorul stadion și proceduri.
Urmează, în jurul datei de 25 iulie, să se depună de către proiectanți ofertele pentru realizarea studiului de fezabilitate și a documentațiilor conexe, să vedem câți ofertanți se vor înscrie. După o lună, o lună și jumătate o să avem și câștigătorul, apoi mai rămâne o săptămână pentru eventuale contestații.
După semnarea contractului și finalizarea studiului de fezabilitate o să aflăm datele legate de viitorul stadion, capacitatea, designul etc.
Ăștia sunt pașii, studiul de fezabilitate, apoi mergem pentru aprobarea indicatorilor tehnico-economici, până la obținerea hotărârii de guvern.”
Mai trebuie menționat că, după ce va fi aleasă firma câștigătoare, aceasta o să aibă, contractual, un termen de finalizare de 60 de zile. În acest timp, trebuie să se ocupe de proiectarea și prezentarea randarilor 3D High Details ai arenei.
Aici intră informații legate de design, capacitate și facilități. Ulterior, mai este nevoie de încă 30 de zile pentru obținerea avizelor și aprobărilor terților. Astfel, trebuie primit „ok-ul” de la OCPI, Primărie, Urbanism, Arhitectură, ISU, Autoritatea Aviatică pentru Helioport Certificat, FRF sau FRR.