După succesul uluitor înregistrat anul trecut la US Open, Emma Răducanu nu a mai avut rezultate notabile. Totuși, triumful de la turneul american i-a adus britanicei contracte uriașe de sponsorizare. În ultima perioadă Emma a devenit ținta criticilor. Britanica este acuzată că pune mai mult accent pe partea materială decât pe cariera sportivă. Supărată de această situație, Emma le-a dat o replică dură contestatarilor săi.
Anul trecut, Emma Răducanu a uimit lumea tenisului mondial. Sportiva cu origini românești a câștigat într-o manieră uluitoare turneul de la US Open 2021.
După acest succes răsunător, Emma a avut evoluții destul de șterse la turneele la care a participat. În ciuda acestui lucru, succesul de la turneul american i-a adus sportivei britanice mai multe contracte de sponsorizare extrem de avantajoase. Pe fondul acestei situații, criticile s-au înmulțit în jurul sportivei cu origini românești. Multe voci o acuză că ar fi mai interesată de partea materială decât de cariera sportivă.
Exasperată de acuzele ce i-au fost aduse în ultima perioadă, Emma Răducanu le-a oferit o replică dură contestatarilor săi. Ea consideră că i se face o mare nedreptate și susține că noile contracte de publicitate nu au avut o influență negativă asupra evoluțiilor sale.
Fac o postare în mașină, în drum spre antrenament, și gata: nu mă concentrez pe tenis!? Cred că este nedrept, dar este o situație cu care învăț să mă descurc și să devin mai insesibilă la zgomotul exterior.
Pot spune că zilele mele cu sponsorii sunt destul de limitate. Nu fac o muncă nebună! Fac trei sau patru zile în fiecare trimestru, așa că nu este chiar așa mult”, a declarat Emma Răducanu, potrivit The Telegraph.
Compania Vodafone a confirmat zvonurile apărute în presa britanică și a făcut public parteneriatul cu Emma Răducanu. Jucătoarea cu origini românești va încasa circa 3,6 milioane de euro de pe urma acestui contract de sponsorizare.
Emma Răducanu va demara o campanie intitulată „Play Your Way to Wimbledon”, prin care va încerca să ajute tinerii sportivi din Marea Britanie, aflați la începutul carierei. Pe lângă Vodafone, Emma Răducanu a devenit în ultimul an imaginea unor companii uriașe precum British Airways, Tiffany&Co, Vogue, Dior sau Evian.
Am avut parte de foarte mult suport la începutul carierei și cred că asta a fost cheia succesului pentru mine. Vreau să-i ajut pe jucătorii tineri, să-i fac să-și găsească mai ușor drumul”, a spus Emma Răducanu, conform Tennis Head.