Emma Răducanu a devenit în doar câteva luni unul dintre numele cele mai rostite în lumea sportului. Britanica de numai 18 ani a generat un adevărat șoc în tenisul mondial când a câștigat turneul de Grand Slam de la US Open venind din calificări și fără să piardă vreun set.
În mod evident, performanța fabuloasă a jucătoarei cu tată român a generat o emulație fantastică în rândul fanilor tenisului. Dar nu numai. Iar această emulație a început deja să se reflecte în ceea ce privește interesul marilor companii de a-și asocia numele cu Emma Răducanu.
Înainte de participarea la Transylvania Open de la Cluj-Napoca, jucătoarea născută în Canada a dat o adevărată lovitură de marketing. Potrivit CNN, ea va fi noul ambasador al firmei de lux Dior.
Astfel, Emma va prezenta de acum colecțiile de îmbrăcăminte pentru femei ale celebrei case de modă franceze. Dar și produsele acesteia de îngrijire și machiaj.
Iar acesta pare a fi doar începutul. Conform unui specialist în PR din Marea Britanie, Emma Răducanu are potențialul de a a ajunge la câștiguri de 1 miliard de dolari doar din astfel de parteneriate.
Mark Borkowski susține chiar că britanica ar avea toate calitățile pentru a ajunge nivelul atins de jucătoare uriașe din istoria tenisului, precum Serena Williams sau Steffi Graff. Pentru asta este nevoie ca Emma să aibă constanță la cel mai înalt nivel. Dar și să continue să câștige turnee de Grand Slam.
Dacă va câștiga turnee de Grand Slam, aș pune-o lângă Serena Williams și Steffi Graf ca potențial comercial. Aș îndrăzni să o numesc „billion-dollar girl” (n.r. fata de un miliard de dolari). Dar pentru asta e nevoie de multă constanță. Nu poți să dai o singură lovitură, la un turneu, apoi să dispari”, a spus specialistul PR conform sursei citate.
De asemenea, Jonathan Shalit, cel care se ocupă de imaginea Nicola Adams sau Myleene Klass, printre alții, a spus pentru BBC că Emma Răducanu are potențialul de a le depăși pe Serena Williams și Naomi Osaka la capitolul încasări din publicitate.
Așa cum era de așteptat, marile branduri ale lumii sportive, și nu numai, s-au înghesuit pentru a se asocia cu Emma Răducanu. Potrivit The Mail on Sunday, ea a semnat două contracte care însumează 100.000 de euro cu Nike și Wilson. Ele sunt semnate doar pe un an, însă există posibilitatea de prelungire pe sume chiar și de 10 ori mai mari.
De asemenea, luna trecută Emma a apărut la Met Gala de la New York într-o rochie Chanel. Iar ulterior a semnat un contract cu celebra casă de bijuterii Tiffany & Co.
Mai mult, în ultima perioadă, branduri importante precum Aston Martin, Lacoste sau Uniqlo și-au manifestat interesul de a-și lega numele de faima de care se bucură în aceste luni Emma Răducanu.
Câți bani ar putea câștiga Emma Răducanu la Transylvania Open