Dinamoviștii din PCH au fost atacați de un „câine”.
Asociația „Peluza Cătălin Hîldan”, care deține 12,06% din acțiunile clubului din „Ștefan cel Mare”, a pus bazele proiectului socios „Doar Dinamo București”, care a salvat-o, în mare măsură, pe Dinamo de la pierzanie.
Actorul Răzvan Oprea, unul dintre inițiatorii ADPD – „Asociația Dinamoviști pentru Dinamo”, primul proiect socios apărut în „Ștefan cel Mare”, care, însă, nu s-a bucurat de succesul programului „Doar Dinamo București”, a vorbit în termeni duri despre fanii din PCH, considerându-i, într-o mare măsură, vinovați penru problemele, din ultimii ani, de la Dinamo.
„Proiectul ADPD era extraordinar, dar s-au găsit niște băieței care au stat toată viața numai pe la galerie să fie «Gică contra», să se oftice că n-au fost ei inițiatorii. Li s-a luat cârnatul din fasole și am ajuns în Liga 2.
Eu știam de atunci unde se duce Dinamo. Poate că Ionuț Negoiță era bine intenționat, dar era complet străin de fotbal. A fost falimentar tot ce a făcut el. A lăsat-o pe Dinamo distrusă!
Eu știam unde ne îndreptăm, de aceea am avut inițiativa pe care am avut-o (n.r. – planul de salvare al ADPD) Au fost inițial peste 80-90.000 oameni care voiau să facă parte, dar s-au găsit cei de la PCH să strice toată această chestie. Dar au făcut-o ei, au făcut-o pe chete, pe alte chestii egale cu zero”, a declarat Răzvan Oprea, pentru GSP.
„Ca dovadă, suntem unde suntem. Tot ce am prezis și am spus că se va întâmpla dacă lumea va alege să-i gireze pe cei de la PCH s-a întâmplat!
Ei nu sunt dușmanii mei. Ei s-au raportat la mine ca la un dușman, deși eu nu aveam niciun interes aici. I-am și învins în procese. Păcat că, în loc să facem un lucru bun, s-a făcut o struțocămilă care și în ziua de azi împiedică dezvoltarea lui Dinamo.
E nevoie de zeci de ani pentru a crea un brand, pentru a-l consolida, pentru a face apoi oarece business și oarece marketing sportiv. Ca să se întâmple asta, trebuie să investești ani în șir bani foarte mulți în mod sănătos și bine gândit. E nevoie de o comunitate coagulată care să strângă foarte mulți bani. Cine nu ar vrea să se asocieze cu 70-80-90.000 de suporteri, cu familii, copii, oamenii care pot fi clienții unor companii…?
Dar cum să se asocieze vreo mare companie cu personaje care urlă la peluză, sparg scaune, cu acțiuni făcute la limita legalității… Nu se face socios cu galerii! Ăstea sunt prostii. Ăstea sunt prostii de România, de doi lei și jumătate!”, a mai spus Răzvan Oprea.