Steaua a schimbat partenerul de pe fața tricoului de joc. A semnat un acord cu firma de pariuri Stanleybet, care îi ia locul ca sponsor principal companiei Get’s Bet.
Steliștii au anunțat modificarea într-o conferință de presă care a avut loc în această săptămână, în Ghencea. Roș-albaștrii nu au avut niciun sponsor pe piept în primele runde ale campionatului, după expirarea înțelegerii cu Get’S Bet. Atât vechiul partener, cât și actualul contribuie cu sume aproape identice la bugetul clubului. Este vorba despre 200 000 de euro pe sezon. În comparație, FCSB încasează în fiecare campionat nu mai puțin de 2,5 milioane de euro din partea Betano. Suma este de 12,5 ori mai mare decât cea pe care o bifează rivalii din Ghencea, în ciuda faptului că aceștia dețin brandul „Steaua”, precum și toate simbolurile care îi sunt atașate.
Steaua nu are nici în acest an drept de promovamre în Liga 1, spre furia suporterilor săi. Aceștia au organizat un protest înaintea meciului cu CSM Reșita, de marți, cerând explicații și pași concreți pentru rezolvarea situației administrative a clubului. La miting nu au venit însă decât câteva zeci de fani, restul fiind probabil sătui să mai aștepte acțiuni din partea Clubului Sportiv al Armatei.
În ultima rundă din B, Steaua a trecut cu 1-0 de Dumbrăvița și a ajuns la 8 puncte în 4 etape, ocupând poziția a 4-a în clasament.