Jurnalistul italian Fabrizio Romano, cunoscut în lume ca expert în transferuri de fotbal, ar fi cerut unor cluburi de fotbal din campionatele Norvegiei și Danemarcei sume de bani în schimbul reclamelor făcute fotbaliștilor acestora prin postări pe rețelele de social media.
Fostul director de marketing al clubului norvegian Valerenga, Mehran Amundsen Ansari, a spus că a primit o astfel de ofertă prin e-mail în 2022 când echipa pe care o reprezenta era în prima ligă a campionatului național, scriu jurnaliștii norvegieni de la idrettspolitikk.
Mai mult, Fabrizio Romano avea o firmă care îl reprezenta, iar aceasta a fost implicată în mesajele respective trimise prin e-mail, a mai spus fostul director de marketing la Valerenga, conform sursei citate.
„Îmi amintesc că am crezut că nu aveau sens în ziua aceea (n.r. – când a primit mesajele pe e-mail). Au fost câteva e-mailuri care tot soseau”, a spus Mehran Amundsen Ansari.
În mesajele trimise de firma care îl reprezenta pe Fabrizio Romano, erau detaliate tipurile de servicii oferite de jurnalistul italian la acea vreme, iar tarifele începeau de la circa 1.000 de euro pentru o simplă menționare pe rețelele sociale.
În prezent, jurnalistul italian oferă mai multe servicii prin intermediul portalului „Memmo.me” pentru o anumită sumă de bani, care începe de la 150 de euro.
Numele jurnalistului Fabrizio Romano mai este implicat într-un scandal care i-ar putea afecta serios imaginea. Totul a plecat de la postările făcute despre cazul tânărului fotbalist Roony Bardghji de la clubul danez FC Copenhaga.
Conducătorii echipei au negat afirmațiile lui Romano, iar presa din Copenhaga a încercat să afle mai multe despre acest caz. Fabrizio Romano nu a răspuns, deocamdată, la o cerere de interviu din partea unei revistei daneze. Jurnalistul ar fi făcut jocurile impresarului pe care îl are Bardghji, în tentativa de a pune presiune pe club.
Fabrizio Romano are 31 de ani și a devenit cel mai faimos jurnalist din fotbal. Popularitatea lui a fost construită pe informațiile pe care le oferă din lumea transferurilor. Este urmărit de 20 de milioane de oameni pe X (fostul Twitter), pe Youtube are două milioane de urmăritori, iar pe Instagram nu mai puțin de 27 de milioane.