Partida dintre România și Olanda s-a terminat cu lacrimi pentru tricolori. O țară întreagă le-a fost alături, dar băieții lui Edi Iordănescu au trebuit să se recunoscă învinși de o echipă superioară.
Pe Allianz Arena au fost 25 000 de români. Alte zeci de mii au urmărit partida din fanzone-ul din Munchen, iar milioane au stat cu ochii pe naționala României în piețe și la televizor, din țară. PRO TV, postul care a transmis meciul, a scos cifre uluitoare de audiență marți seară. Pe publicul comercial, PRO TV a avut peste 80% cotă de piață. E cel mai mare procentaj realizat vreodată de un program! 8 din 10 români care se încadrează în acest segment aveau televizoarele deschise pe PRO TV.
La nivel național, PRO TV a avut în intervalul 19:00 – 21:00, pe durata de difuzare a partidei, aproape 5 milioane de privitori. În cifre, înseamnă rating 27,9 și cotă de piață 67,2%. Kanal D, stația aflată pe locul 2, a avut doar 320 000 de telespectatori (1,8 rating, 4,4 share). În mediul urban, PRO TV a avut 3 155 000 de privitori, un rating de aproape 32 și share 70. La comercial, așa cum am amintit anterior, s-a bătut recordul: aproape două milioane de oameni, 30,7 rating și 81,6 share, conform Pagina de Media.
Naționala României se întoarce astăzi din Germania. Jucătorii sunt așteptați în apropiere de miezul nopții la Mogoșoaia pentru o mică ceremonie.