Emisiunea ”America Express” se bucură de un imens succes la Antena 1, chiar dacă se difuzează pe acelaşi interval cu Survivor, de la Pro TV. Show-ul se poate vedea și pe platforma AntenaPLAY, însă fanii trebuie să își facă un abonament, care costă 40 de lei lunar.
Fanii show-ului care vor accesa platforma cu conținut video vor putea vedea imagini din show în fiecare zi dacă vor plăti 8 euro pe lună. Abonamentul se poate plăti prin mai multe metode de plată: card, SMS, PayPal și prin aplicațiile din iTunes Store și magazinul Google Play. Cei care intenționează să acceseze platforma AntenaPLAY trebuie să știe că vor putea urmări în online atât emisiuni tv, cât și filme și competiții sportive.
Show-ul produs de Mona Segall se filmează mai nou în America Latină. Anul trecut, acesta a fost filmat în Asia, dar producătorii au simțit nevoia să facă anumite schimbări, printre care și locația unde se desfășoară întreaga aventură.
Înainte, emisiunea se numea Asia Express, iar câştigătorii sezonului trecut au fost Mihai Petre şi Elwira. Cei doi soți s-au ales cu 30.000 de euro în urma participării la ”Asia Express”.
Cel mai spectaculos reality show din România, America Express – Drumul Aurului, se poate vedea la tv de duminică până miercuri, duminica de la ora 20.00, iar de luni până miercuri de la ora 20.30.
Ediția de aseară i-a avut în prim plan pe Puya și soția lui, Melinda, care a rămas în sutien. Certurile sunt la ordinea zilei în cadrul emisiunii, atât între artist și partenera lui de viață, cât și între celelalte echipe. De data aceasta, însă, cei doi și-au aruncat vorbe extrem de dure.
Eu când ai spus că îți pui costum de baie mă gândeam că îți pui și ceva după aia. Nu așa dezbrăcată. (…) Nu suntem pe plajă, suntem pe marginea străzii. (…) Estetic, ca să zic așa, o dădea bine cum arătam noi acolo. (…) Ce ar fi acum să stăm în chiloți’, i-a spus Puya soției sale, la Antena 1.
Emisiunea prezentată de Irina Fodor a fost lider de audiență pe 6 februarie. Show-ul de pe Antena 1 a adunat 1,5 milioane de telespectatori în fața micilor ecrane în minutul 21:43. Emisiunea a înregistrat pe segmentul de public comercial, cu vârste cuprinse între 21 și 54 de ani, 7.4 puncte de rating și 25% cota de piață, în timp ce Pro TV s-a clasat pe locul al doilea, cu o medie de 5.2 puncte de rating și 17.6% cota de piață.