Fostul internațional Florin Gardoș (33 de ani), în prezent jucător la Academica Clinceni, a intrat deja în vacanță. El a intrat deja în spiritul sărbătorilor și se distrează în mediul online.
Majoritatea timpului liber și-l petrece în mediul online. Fostul jucător al FCSB și al Universității Craiova este atras de platforma de socializare pentru partajarea de videoclipuri TikTok, unde a făcut senzaţie cu un clip peste care a adăugat un comentariu al celebrului designer de modă Dana Budeanu.
Fotbalistul de la Academica Clinceni a postat un videoclip, în care o ironizează pe cea care s-a autointitulat stilista vedetelor. El a recurs la acest gest după o declarație caracteristică a acesteia.
Toți meltenii se pozează lângă grătar, cu micii pe grătar și cum fac ei ceafă. Ce aveți, bă băiatule? Ce e, mă, aia? Cum să te pozezi, mă, cu grătarul, bă băiatule? Cum să te pozezi făcând grătar? Cum? Ce ne arăți? Că ai mâncare? Am mâncare, am burta plină… E OK. Care e semnificația acestor poze de țărani cocliți? Cum face el grătar, ce mișto e cu fumul ăla…”, aceasta este declarația cu care Dana Budeanu a reușit să îl provoace pe internaționalul român.
În videoclipul postat pe Tik Tok, Florin Gardoș apare pregătind o friptură la grătar. Pe fundal se aude declarația oferită de celebra Dana Budeanu!
Îmi cer scuze, doamna Dana!”, a scris Florin Gardoș.
Postarea internaționalului român a prins bine la public. El a reușit să strângă peste 5500 de inimioare într-un timp foarte scurt. De asemenea, a primit 98 de comentarii și 176 de distribuiri, lucru care denotă că fostul fotbalist al FCSb-ului prezintă interes considerabil.
Considerat nerelevant de cei maturi, TikTok e folosit intens de micii antreprenori.
TikTok se numește Douyin în China, unde are peste 250 de milioane de utilizatori.
În restul lumii, aplicația se numește TikTok și este disponibilă în 154 de țări. Când deschideți TikTok, vă întâmpină videoclipuri făcute deopotrivă de amatori și profesioniști.
Pentru cei de peste 20 de ani, acest conținut nu are nicio relevanță, dar pentru cei tineri e crucială, întrucât pot strânge milioane de vizualizări și de urmăritori. Sensor Tower susține că TikTok a fost cea mai descărcată aplicație la nivel mondial în trimestrul al treilea din 2021, depășind 3 miliarde de instalări la nivel global. Pentru micii întreprinzători, conștienți de potențialul de marketing pe care îl oferă, TikTok este o foarte bună trambulină de vânzări.