Ianis Hagi traversează o perioadă bună a carierei, care a culminat cu golul senzațional marcat în poarta naționalei Germaniei. Pe lângă fotbal, mijlocașul lui Rangers o duce bine și în afaceri. O imagine cu Hagi Jr produce valuri în rândul suporterilor scoțieni.
Ianis Hagi traversează cele mai bune clipe la Rangers. Românul are o imagine tot mai bună în Scoția, iar jocul etalat în ultima vreme este pe placul fanilor, care îl consideră indispensabil echipei. Internaționalul României a impresionat în meciul cu Germania, pierdut de România, 1-2, când a marcat un gol care a făcut multe valuri la nivel internațional.
Reușitele din ultima vreme nu au trecut neobservate, iar numele lui Ianis a început să fie vehiculat tot mai des în legătură cu transferuri dintre cele mai sonore. AS Roma sau Borussia Dortmund sunt cele mai strălucitoare cluburi care s-ar fi interesat de soarta lui Hagi Jr, pe lângă mai vechiul interes al celor de la Lazio sau Sevilla.
Ianis Hagi este și un magnet pe piața de reclamelor și de publicitate. Playsport a scris în exclusivitate de sumele deloc neglijabile pe care le câștigă Ianis din contracte cu branduri uriașe la nivel mondial, precum Nike, Gillette sau Pepsi.
O imagine cu o doză de Pepsi cu imaginea imprimată a lui Ianis Hagi face valuri în Scoția. Unul dintre fani observă că doza ținută în mână de român are culorile roșu, alb, albastru, adică cele care compun echipamentul tradițional al lui Rangers.
„Să fim sinceri, dacă s-ar vinde în Scoția Pepsi-ul românesc cu imaginea lui Ianis Hagi, l-am cumpăra cu toții”, a comentat și Greegsy’s Gloves.
Jucătorul lui Rangers este imaginea cunoscutei băuturi carbogazoase, alături de mari vedete ale fotbalului mondial, precum Lionel Messi, Mohammed Salah sau Paul Pogba. Toți aceștia au devenit imaginea produselor PepsiCo, respectiv băutura răcoritoare Pepsi și chipsurile Lay’s!
Ianis Hagi nu lasă la voia întâmplării parteneriatele economice din afara fotbalului. În anul 2020 și-a deschis o firmă cu cod CAEN pentru activitățile derulate cu agențiile de publicitate. El este asociat unic, administrator este Marilena Hagi. Firma se numește Future of The Game Company.
Un gol de colecție, chiar dacă nu a fost suficient pentru ca România să obțină un punct. Jucătorul de 22 de ani, care joacă la Rangers de un an, este o mare speranță a fotbalului românesc de câțiva ani. Și nu e deloc surprinzător, dacă ne uităm la succesul tatălui său, supranumit ‘Maradona din Carpați’
Presa germană, după Germania – România 2-1.