Rapid va participa la turneul Superbet International Cup, pe data de 10 decembrie. Desfășurată pe Arena Națională, competiția se va juca sub formă de triunghiular, fiecare cu fiecare.
Totuși, meciurile vor avea doar 60 de minute în loc de 90, astfel vor exista două reprize de câte 30 de minute și o pauză de cinci minute între ele.
Programul meciurilor:
Pe lângă giuleșteni, vor mai participa Borussia Dortmund, vicecampioana Bundesligii, și Fiorentina, fosta echipă a antrenorului Adrian Mutu.
Deși în plin Campionat Mondial, au fost puse, deja, bilete în vânzare. Prețurile, deloc pe placul rapidiștilor.
Prin vocea liderului de galerie, Liviu Ungurean, pe social media, susținătorii alb-vișiniilor au contestat prețurile.
55 de RON la peluză pentru un meci amical în luna decembrie? Mai bine stau la un restaurant frumos!”, a scris Liviu Ungurean, poreclit Bocciu, pe Facebook.
După ce Liviu Ungurean, șeful de galerie al celor de la Rapid, a criticat prețurile emise pentru meciurile cu Borussia Dortmund și Fiorentina, Peluza Nord Rapid a emis un comunicat pe Facebook.
Astfel, suporterii rapidiști vor boicota întâlnirile cu nemții și italienii.
DOAR RAPID!
Prin intermediul acestei postări, dorim să anunțăm că Peluza Nord nu se va prezenta organizat la Superbet International Cup.
Intrucât respectăm Rapidul, numele adversarilor și dorința rapidiștilor și fanilor fotbalului care vor participa la eveniment, doar ne manifestăm nemulțumirea față de atitudinea conducerii clubului în privința programării derby-ului împotriva Petrolului.
În scopul de a facilita organizarea unei competiții amicale, într-o perioadă care este oricum aglomerată, cu meciuri dificile și decisive în competițiile internne, „Primvs Derby” a fost programat într-o zi de miercuri. Programarea unui astfel de duel în mijlocul săptămânii este absolut insultătoare pentru ambele comunități de fani și denotă lipsă de respect.
Considerăm inoportună participarea la acest turneu, din punct de vedere sportiv, dar avantajoasă din punct de vedere financiar și al imaginii, având în vedere că echipele implicate reprezintă brand-uri puternice ale fotbalului european și prețurile evenimentului sunt ridicate, raportate la condițiile actuale de trai din România și semnficiația competiție […].”, se arată în comunicatul emis pe social media.